Office Manager
Ben jij de proactieve office manager, secretaresse, management assistente of frontoffice medewerkster, op zoek naar een afwisselende rol voor 24 uur per week? Lees dan snel door!
Wil jij weten wat een Office Marketeer salaris zou kunnen zijn? Wij vertellen je graag aan welk salaris je moet denken als het gaat om de functie: Office Marketeer.
Bij Brys verdient een office manager gemiddeld € 2.975 bruto per maand. De salarissen variëren van € 2.600 (laagste) tot € 3.400 (hoogste).
€ 2.600 bruto per maand
€ 2.975 bruto per maand
€ 3.400 bruto per maand
Hier op deze pagina kun je een overzicht vinden van de gemiddelde bruto salarissen op basis opleidingsniveau met daarbij de vacatures als office manager. Het office manager salaris kan sterk variëren op basis van verschillende factoren, waaronder het land, de industrie, de grootte van het bedrijf, de ervaring van de office manager en andere bonussen of voordelen die bij de functie horen. Hier zijn enkele algemene overwegingen:
We zijn verheugd om jullie te informeren over de overvloed aan spannende kansen die momenteel beschikbaar zijn bij Brys voor de rol van Office Manager. Heb jij ambitie om Office Manager te worden bij een baan die bij jou past. Kijk gerust door onze vacatures heen of spreek een professional.
Naar vacaturesUniversiteit opgeleid krijg je minimaal € 3.540,-
HBO opgeleid krijg je minimaal €3.250,-
MBO: krijg je minimaal €3.120,-
VMBO: krijg je minimaal €2.600,-
ContactBrys heeft een breed aanbod aan officemanager vacatures met een goed salaris.
Iedere werknemer die in Nederland werkt, krijgt op enig moment te maken met het jaarloon BT. Maar wat is jaarloon BT precies? En wat betekent jaarloon BT voor jouw belastingaangifte, loonstrook en financiële planning? In deze uitgebreide blog leggen we de jaarloon BT betekenis uit, geven we voorbeelden en laten we zien hoe je het […]
In 2025 krijgt vrijwel elke werknemer in Nederland ermee te maken: het sv-loon. Maar wat is sv loon precies? En waarom is dit bedrag zo belangrijk bij het berekenen van je sociale zekerheden zoals WW of WIA? In deze uitgebreide uitleg geven we antwoord op die vragen én laten we zien hoe je zelf eenvoudig […]
Al twee jaar lang is Huib Klijn accountmanager bij Brys. Voor bedrijven die kantoorpersoneel zoeken, is hij absoluut het benaderen waard. “Als een klant ons inschakelt, kan die verwachten dat wij actief op zoek gaan naar een geschikte kandidaat.” Huib kan je wel om een boodschap sturen als het om commerciële activiteiten gaat. Hij heeft […]
“Brys staat open om verder te kijken dan het cv alleen, ze gaan écht in gesprek met de persoon om een zo goed mogelijke match te kunnen realiseren.“
Via Brys heb ik een jaar als Interim Supply Chain Manager gewerkt.
“Korte lijnen”, “snel schakelen” , een “mensgerichte aanpak” zijn steekwoorden die mij te binnen schieten.
Ik kan Brys een ieder aanbevelen
In contact gekomen met Brys omdat ik toe was aan een nieuwe uitdaging! Nu heb ik ruim een jaar een fijne nieuwe werkgever dankzij de bemiddeling van Brys!
Dankzij Ruben een fijne nieuwe baan gevonden! Ruben heeft oog voor jou als persoon en kijkt verder dan alleen studie en ervaring. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren.
Brys is een hele fijne organisatie die mij heeft geholpen aan een leuke passende baan. Het contact was heel fijn met willemieke, alles wordt met stapjes aan je doorgegeven. Er wordt aan je gedacht bij Brys, je wordt echt netjes terug gebeld en zelfs even voor of na een gesprek heb je contact om nog wat kleine vragen door te nemen.